3.2.07

El artista invitado

El señor zónulacatro, inspirado por unas cuantas copas de LK del Malas Pécoras y por mi rallada sobre el parecido entre el Estatuto de Warhammer, me manda esta photocomposición en la que convierte al preclaro líder del partido de los 37 escaños en el cabecilla de una banda Skaven. "A mi es que ese tío siempre me ha tenido pinta de rata escurridiza", afirma el autor.
Venga, dadle coba en los comentarios y a lo mejor se anima a hacer versiones de Touriño-imperial y Quintana-orco.

Y, como guinda final, os señalo una noticia la mar de curiosa. Yo creo que el padre va a ser el concejal de urbanismo., que esa gente es muy dada a saltarse las normas de seguridad. ¿Podré apuntarme por internet a la porra que se hace en el pueblo?

10 comentarios:

moucho branco dijo...

ah, pero hai algo raro na fotografía?, vaia... agarda que volvo mirar a ver se o noto..

Arale Norimaki dijo...

Chí Chí, queremos más!!

Anónimo dijo...

¿ No se caracterizaban los seguidores de warhammer por pingar las figuritas ?

Pues ya es hora de pasar al siguiente nivel: hacer figuritas. Así seguro que tiene más gracia.

Anónimo dijo...

es ti o "agaeneiro" co que compartín taxi esta mañá? se non tes que ser algún amigo seu...

elduende dijo...

¡Arredemo! Non me cría merecedor dunha investigación... ;)

Non, non son 'agaeneiro' pero si xornalista. Traballo no < en galego máis importante a ambos lados do Trópico de Cáncer, que é algo que dá moito caché.
Se o fulano co que compartiches taxi era un de rizos, ollos azuís e que asina as notas como JR, sí é amigo meu. Tamén te pode dar referencias a señorita Elianiña, que comenta por aquí ás veces.

Y para el resto, prometo que en breve publicare las versiones warhameras de Quintana y Touriño.

xorna dijo...

Pero JR ten bló? iso é o que quero saber eu...
seguirei coas pesquisas...

elduende dijo...

Pois vai ser amor, iso ¿non?

Coñar a parte, nin confirmo nin desminto. Se queres saber a vida secreta dixital de JR, é mellor que llo preguntes a él directamente. Eu non me considero autorizado para desvelala, que logo me bota unhas broncas finas.

xorna dijo...

deixa, deixa, que as miñas pesquisas xa deron resultados (ou iso creo...)

carracuca dijo...

tan estresada cos exames -no de hoxe preguntáronme sobre a linguaxe cinética no cómic- que non tivera tempo de investigar nos blogs...

gran noite a do outro día! :)

elduende dijo...

¿Unha pregunta sobre a linguaxe secuencial? Na vida me tocou a min eso nun exame de xornalismo, por iso a miña media quedou por baixo do notable.

E, gran noite, abofé. Habería que facer por repetila.