29.9.06

¿Mejor? No, sólo más viejo

Amigos lectores y no lectores, tal día como hoy, este vuestro rincón del ciberespacio, comprometido siempre con la libertad, la justicia y la ordenación del territorio, cumple un año y 151 post. Hoody hoo! y todas las exclamaciones que se os ocurran.

Hagamos pues uso del protocolo para estos casos y demos gracias a todos los que se han dejado caer alguna vez por aquí, comenten, o no. Diría que esto no tiene sentido sin vosotros, pero no es cierto. Yo seguiría escribiendo igual aunque sólo me leyese el monstruo volador de espaguetis (bendigo sea Su apéndice de fideos), pero sería mucho menos divertido.

Pido perdón por todas las erratas, incorrecciones, puntos oscuros y demás fallos que he acumulado en esta vuelta alrededor del Sol, y también por la extrema aperiodicidad de las actualizaciones. Ya quisiera yo que tener tiempo, ideas y ganas de escribir todos los días, pero no es el caso.

Pese a todo, reconozco que me lo paso estupendamente con esta página, así que es probable que en 2007 siga aquí escribiendo otra tontada por el estilo, si es que no me muero ni nada de eso.

Y eso es todo. Circulen, circulen.

6 comentarios:

*Sara dijo...

Pois sinceramente, noraboa!!! Hai pouco (xa o sabes) cumpriu un ano o meu blog e ... que vergoña se o comparo con este!! Home, xa sabemos todos que cada quen escribe do que quere, cando quere e todo iso, pero de verdade que aquí atopei verdadeiras perlas e, igual que ti, eu tamén o paso en grande lendo moitas das cousas que escribes. Que sigas durante o 2007 e moitos máis!!
Moitos biquiños!!

Elianinha dijo...

Agora, en plan Marilyn, adicoche o meu japiberdeitulluuuuuuuuu
FELISIDADES!!!
Por certo, hoxe rematei no Colexio, así que podes vivir tranquilo outra vez, porque xa non podo volver enviarche os matóns.
Agora xa volvo ser un parásito social!!! viva viva!!!

Arale Norimaki dijo...

Vaia! "japiberzdei" interpretado por Eliansinha!! lamentoo pero eu non podo estar á altura ¬¬U
De todolos xeitos eu quero agradecerche que hai cousa dun ano decidiras crear este gorentoso recuncho para deleite da humanidade, androides e enfermos mentais (incluome nos dous últimos grupos), malia que eu só sexa "bloggie" de A metro escaso dende xullo. Iso, que graciñas.

elduende dijo...

Vale, ya me habéis sonrojado.

Sara, grazas (que dicimos no xornal en galego máis importante do plano astral) polos biquiños, pero non creo que o meu blog se poida comparar co teu. Ti fas un diario persoal e eu... eu fago... un caixon de sastre.

Elianinha, botarei de menos vixiar as miñas costas nas rúas estreitas, por se axeixaba algún sicario do CXG. Espero que a fase parasitaria non sexa máis longa do que ti queiras. Grazas polo japiderbei.

Arale, o teu deleite me deleita. Grazas a ti tamén,

Anónimo dijo...

Pues nada que añadir, gracias por tu tiempo y ánimos para el futuro. Prometo seguir leyéndote y no ser demasiado majadero (cosa difícil en mí). Salud.

Anónimo dijo...

Bueno, yo intente enviarte ayer un post de felicitación, pero bueno, como la informática se basa en parte en la magia se ve que no ha llegado, así que, again:

Felicidades.

PD: sobre tu autocrítica. Hombre, pues por definición un blog es un cajón desastre, si no sería un tostón y nadie los leería (si es que alguien los lee ahora)